Co zapewnia Texter?
  • młotek
    wycena gratis
  • kalendarz
    krótkie terminy
  • serce
    życzliwość dla Klienta
  • aparat
    rejestr zmian w tekście
  • komputer
    faktury VAT (PDF)
  • kartka
    możliwa anonimowość Klienta
  • ludzie
    100% dyskrecji
  • karta
    różne formy płatności

Jak korzystać z serwisu

Poznaj zasady zawierania i realizacji umowy

Krok 1: zapytanie

Przy pomocy formularza lub mailem wysyłasz zapytanie. Podkreślam: jest to zapytanie, a nie zamówienie. Nie wiąże ono żadnej ze stron. WAŻNE: gdy zamawiasz redakcję lub korektę, koniecznie załącz tekst – bez zapoznania się z nim nie wycenię usługi.

Krok 2: oferta

Tak szybko, jak to możliwe, wysyłam Ci ofertę. Otrzymasz w niej proponowany termin wykonania, cenę oraz wskazówki co do płatności. Jeśli Twoje zapytanie dotyczy usługi niestandardowej, napiszę Ci też, co mogę w danej sprawie zrobić — tak, abyś jako mój potencjalny Klient wiedział dokładnie, czego oczekiwać za podaną przeze mnie cenę.

Moją propozycję możesz przyjąć lub odrzucić. Możemy też negocjować.

Za moje usługi płacisz z góry. Gdy w grę wchodzi większa kwota, możesz jednorazowo zamawiać i opłacać wykonanie tylko części zlecenia. Moment, w którym opłata do mnie dotrze, oznacza zawarcie umowy.

Krok 3: realizacja

Gotową pracę wysyłam w postaci elektronicznej (plik formatu MS Word — .docx) wraz z rejestrem dokonanych zmian. Najczęściej są to dwa pliki: w jednym widzisz wszystkie dokonane poprawki, które możesz zaakceptować lub odrzucić, drugi to wersja ostateczna, w której poprawek już nie widać.


W razie pytań lub wątpliwości zadzwoń: 532 109 275 lub wyślij maila.

Przekonaj się sam(a) —

Wyślij zapytanie